Blog - Μπαχαρικά Θεοδώρου

  • Αρχική
    Αρχική Εδώ μπορείτε να βρείτε όλες τις καταχωρήσεις blog που περιέχει η ιστοσελίδα.
  • Κατηγορίες
    Κατηγορίες Εμφανίζει μια λίστα κατηγοριών από αυτό το blog.
  • Ετικέτες
    Ετικέτες Εμφανίζει μια λίστα των ετικετών που έχουν χρησιμοποιηθεί στο blog.
  • Σύνδεση
    Σύνδεση Login form

ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αναρτήθηκε από σε σε ΜΠΑΧΑΡΙΚΑ
  • Μέγεθος γραμματοσειράς: Μεγαλύτερο Μικρότερο
  • Επισκέψεις: 67
διαιτα
Hσωστή διατροφή είναι πάντα ένας τρόπος για να διατηρείς τον οργανισμό σου δυνατό και υγιή. Η διατροφή όμως για να είναι ευχάριστη πρέπει να ακολουθείται και από γεύματα με μυρωδιές χρώματα και όμορφες γεύσεις. Εδώ την θέση τους θα δώσουν τα μπαχαρικά που εκτός από την ιδιαίτερη γεύση που δίνουν προσφέρουν και πολλά οφέλη στην υγεία μας. Θα σας προτείνουμε κάποια από τα μπαχαρικά για αδυνάτισμα, σωστή διατροφή υγεία και ευεξία.



§  GINGER

Ο συνδυασμός τσαγιού με ginger είναι ιδανικό και ανακουφιστικό αν έχουμε παραφάει ή υποφέρουμε από ναυτίες.



§  ΠΙΠΕΡΙΕΣ ΤΣΙΛΥ

Οι πιπεριές ενισχύουν το μεταβολισμό καθώς περιέχουν την καψαϊκίνη την ουσία που δίνει καυτερή γεύση στις πιπεριές η οποία μας βοηθά στο να κάψουμε παραπάνω θερμίδες αλλά και στο να μειωθεί η όρεξη μας .



§  ΓΑΡΥΦΑΛΛΟ

Το γαρύφαλλο σε συνδυασμό με τα ακόλουθα υλικά όπως χυμό μήλου, χυμό λεμονιού, 1 κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη και μια πρέζα κανέλλα, μέσα σε μια κατσαρόλα θερμαίνοντάς τα, μειώνουν το μυϊκό πόνο μετά από μια έντονη άσκηση χάρη στα υψηλά επίπεδα αντιοξειδωτικών που περιέχει ώστε η αποκατάσταση να γίνει ομαλά.



§  ΚΥΜΙΝΟ

Το κύμινο βοηθά στην άριστη πέψη του οργανισμού μας λόγω των αντιοξειδωτικών του ιδιοτήτων καθώς επίσης είναι καλή πηγή σιδήρου, βιταμίνης Α και C.



§  ΑΛΑΤΙ ΙΜΑΛΑΙΩΝ

Το αλάτι Ιμαλάιων είναι πλούσιο σε μέταλλα, σίδηρο και ιχνοστοιχεία που δημιουργούν ισορροπία των ηλεκτρολυτών στο σώμα μας. Τέλος έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε νάτριο από το κλασσικό αλάτι το οποίο βοηθά στην ισορροπημένη και σωστή διατροφή μας.



§  ΡΙΓΑΝΗ

Το κλασσικό μυρωδικό που χρησιμοποιούμε όλοι στην κουζίνα μας έχει τόσο ισχυρή αντιοξειδωτική δράση (ισχυρότερη ακόμη και από το πορτοκάλι) διότι περιέχει θυμόλη και ροσμαρυνικό οξύ. Όλες αυτές οι ουσίες μαζί την καθιστούν ένα από τα πιο ωφέλιμα μπαχαρικά που μπορούμε να προσθέσουμε στη δίαιτα μας.

Αυτά είναι μερικά όμως από τα μπαχαρικά που χρησιμοποιούμε στην μαγειρική μας υπάρχουν όμως και δεκάδες μπαχαρικά από κουζίνα σε κουζίνα και από πολιτισμό σε πολιτισμό που το καθένα συμβάλει ευεργετικά στον οργανισμό μας.